spektrum modtager,søger lidt hjælp

mercredi 11 février 2015

hej allesammen



ved ikke helt, om jeg henvender mig rette sted..

jeg vil starte op igen nu, efter et par års pause, og har derfor indkøbt mig en trex700 nitro, og dertil en spektrum dx8.

på helien sad der en spektrum AR7100, den pillede jeg af , smart som jeg er , da der jo fulgte en AR8000 med sender..

men synes det virker forkert, hvis jeg prøver at binde den nye modtager til sender, starter den ganske vist at flashe, men efterfølgende lyser den ikke konstant, som der står den skal. Jeg gør som manual skriver.

Dertil er der flere stik , end der er plads til i AR8000, hvor der er mere plads på den anden, altså AR7100.

heli er monteret med 3 gange align, til swash, hyperion til hale, en spektrum til gas, og så en CSM SL720 gyro, og align RCE-6600 govenor.



Nogen der kan forklare her, hvad jeg skal gøre / ikke gøre. Eller som har mod på at hjælpe mig :)



Puh det blev en lang smøre :) vh mikkel.





spektrum modtager,søger lidt hjælp

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire