Blade Nano FPV QX er så genial!

vendredi 12 décembre 2014

Har fået mig en Blade Nano FPV QX, og den er simplenthen bare så sjov at flyve FPV med i stuen (når fruen ikke er hjemme).



Vi går jo en rigtig træls periode i møde for os FPV'er, og vi skal jo have vores fix os FPV junkier, og her er Blade Nano FPV bare genial!



Jeg har kun en ting at sige, KØB KØB KØB, den koster kun 1115kr ved RC-Netbutik



Batterierne er dog overdrevet dyre! og propellerne også :eek:, (dog er RC-Netbutik stadig billigst, dejligt)



ang batterier så køb ikke 200mAh istedetfor de originale 150mAh, 200mah er for tunge til at ha det sjovt med, dog er de gode hvis man bare skal hover meget stille rundt i huset, og giver 6min flyvetid, de originale giver ca 4:30min flyvetid.



Man kan dog købe nogle Turnigy nano-tech 160mah 1S 25~40C ved Hobbyking til ingen penge, men de er backorder.



Blade bruger Spektrum DSMX/DSM2 protokollen, så det kræver en spektrum sender eller et tilsvarende modul. Jeg købte en OrangeRX DSMX/DSM2 Transmitter Module så jeg kan bruge min Jeti DS-14 sender, har så koblet en Duplex R7 nano EX til DSMX/DSM2 modulet som så fungere som relay ( btw. tjek lige den Duplex R7 nano EX ud her, den lever op til sit navn, og vejer kun 1 gram)





Optagelserne er via min Aomway DVR fra Hobbyking, og den kan godt anbefales, den har indbygget VRX.







en 6min hover video med 200mah batterier








Blade Nano FPV QX er så genial!

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire