cyano/epoxy

samedi 13 décembre 2014

angående opbevaring af cyano .opbevar det altidt køligt i køleskab så holder det utrolig længe, jeg har haft cyano hvor der står at vholdbarheden er max 1 år men som har holdt i 3 år nu så køleskab ,ungå konen ser det, eller køb et billig køleskab i den blå avis et andet tip køb kanyler i forskellige størrelser ,ligesom hvad tykkelse det er af cyano, tippet er så en lighter da det jo tørre i nålen , og der er så hul igennem igen, sidste tip lad vær med at købe nåle på apoteket, de koster en bondegård

og kan kun købes i antal af 100 stk ,vis du da ikke lige er narkoman:D så er de gratis, sidste gang jeg købte nåle der kom jeg af med 128 kr for de tyndeste, derefter gik jeg på nettet og fandt nåle 28 kr for 100 stk så det var da en prisforskel der ville noget,en sidste ting mine lipoer er i storemode ,de fleste nu og de er også opbevaret i køleskab men det er der jo nok delte meninger om, men husk nu konen, eller bedst til en hvidevareforhandler og se om han ikke har noget gammelt til at stå han har taget i bytte, så konen ikke for et total flip:D,sidst men ikke mindst epoxy opbevar det et tørt sted ,gerne mørkt ,og udsæt det ikke for frost, så er det penge ud af vinduet

micu :)





cyano/epoxy

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire