Quad copter selvbyg shops (EU)

vendredi 13 février 2015

Hey Hey. :)



Er ikke så erfaren mht quad copter byg.

Har dog en Turnigy SK450, fra hobbyking, som jeg er mere end tilfreds med.



Men som med alt andet jeg har kastet mig ud i, så savnede jeg det med, at bygge det selv!



Jeg har rigtig godt styr på min SK450 styringsmæssigt.



Jeg har fulgt Charpu (Fransk Fpv racer gut hvis jeg ikke tager fejl) sponsoreret af Lumenier.



Jeg vil gerne prøve, at bygge min egen 250 fpv racer, med hele molevitten, og det skal være kvali!

Har kigget lidt på getfpv.com og jeg kan få ALT hvad jeg kunne tænke mig, hårdføre frames, store motorer, lækre boards, ALT! - Men jeg er så træt af, at bestille fra USA. Ikke fordi pengene er et problem, men af princip så hader jeg tolden og er der det mindste uorden i papirarbejde fra butikkens side, så bliver den sgu sendt retur....



Kender i nogle shops, i EU lignende getfpv, hvor man kan få det hele, eller det meste?



Mvh.





Quad copter selvbyg shops (EU)

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire