ASW 19/20 fra Traplet

mercredi 20 août 2014

Hej.



Prøver at starte en ny "træ" byggetråd.

Jeg er ny i dette "game" men håber jeg kan følge op efterhånden som byggeriet skrider frem.



Jeg havde egentlig valgt mine vinter bygge projekter men denne ASW19/20 på 3m.fra Traplet sneg sig ind.

På en tur for nylig til England fik jeg kittet med hjem i bilen og dermed uden fragt skader.

Jeg holder meget af at bygge og denne model er helt i træ.

En 3m.passer godt i værksted og bil og er nok pt. nemmere at få flyvende for mig som nybegynder.

Det er min første skala glider projekt og kun det andet byggeprojekt efter mere end 30års pause fra modelflyvning.

Foruden tegning består kittet af en canopy og alle ribber og spanter mm. laser skåret i meget fin kvalitet.

Alle spanter i kroppen skal have 1,5mm balsa på begge sider og der bruges hvid lim ju-hu.



mvh.Jørn:)





ASW 19/20 fra Traplet

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire