Hjælp ti l250 Quad

jeudi 21 août 2014

Hej alle sammen.

Jeg har ikke før intresseret mig for multirotor, da jeg trode det handle om at få dem til at flyve så meget af sig selv, som muligt. Men her i sommerferien gik det op for mig at det ikke forholdt sig sådan:D



Så jeg har anskaffet mig en 250 quad, som skal bruges til race.

Jeg har fået meget hjælp til hvad jeg skulle købe, så jeg har købt ind i vildskab.



Nu ligger det hele på boret, og nu støder jeg hele tiden ind i ting jeg ikke lige kan gemmenskuge. Mange af tingene er nok alm viden inden for multirotor kyndige. Men jeg har aldrig kikket på sådan en, så jeg starter helt fra bunden. Så jeg håber at nogen vil forbarme sig over mine mange spørsmål, og hjælpe mig.



Til at starte påhandler det om hvordan jeg placer ALT det grej på den lille Quad. Jeg vender tilbage med billeder og spørsmål.





Hjælp ti l250 Quad

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire