Hvor kan jeg finde lidt hjæp til noget lodning?

dimanche 31 août 2014

Hej alle sammen.



Jeg er ikke såheldig at have mig en fed heli, men jeg har en lygte, som jeg bruger til at køre mountainbike med i de sene aftentimer.

Jeg søer lidt hjælp til at få udskiftet ledninger imellem lampe og batteri, samt til batteriet, skal omloddes med nye stik og nye kabler.



Jeg skriver herinde, da jeg håber på at èn kunne hjælpe mig med denne omlodning?

Hvis ikke, kender i så en privat eller sted, som kunne være hjælpe mig dette?



Jeg har rodet med mine lodninger de sidste par år og må nu indrømme at jeg ikke er den bedste til at få det til at fungere tip top..Derfor søger jeg jeres hjælp herinde.



Håber at der er en venlig sjæl i København som kan være mig behjælpelig.



tak :)





Hvor kan jeg finde lidt hjæp til noget lodning?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire