Nu Går Det Da HELT Galt

dimanche 24 août 2014

jeg har bygget en T-rex 500E DFC og påsat en AR7200BX modtager med beastx. Så fik jeg hjælp a en flink og erfaren makker til at sætte hele systemet op og han fik det helt iorden og svævede en 1m over jorden med den!! Så da jeg ska ud prøve den letter jeg også først en meter over jorden og lander og justere lidt gyro i min DX8 for at få halen helt i ro så langt så godt alt virker kanon!! Så letter jeg endelig med en rigtig fed fornemmelse i hele kroppen flyver op i ca 30m og vil til at lave et roligt stall turn da helién så Pludselig laver et rul til venstre og Smadrer hårdt ned i jorden blev sgu godt nok ærgelig ca.10sekunders flyvning med en helt ny heli BELASTENDE!!

Nå men nu er den så bygget op så den igen står som ny

så denne gang prøvede jeg at lave en spoolup uden blade på og SÅ opdagede jeg hvad der var gået galt. Når min throttle stick den når op på ca.70 procent så smækker swashplaten ned i venstre side så er det jo klart a den lavede et rul til venstre og klaskede i jorden!!

NU er mit spørgsmål så er det AR7200BX der gør knuder eller hvad kan det dog være!!! V.h.Danny





Nu Går Det Da HELT Galt

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire