Ledelse: Forum-gruppe?

mercredi 10 décembre 2014

Hej bestyrelse



Ville oprettelse af en forum-gruppe give mening - jf. dette indlæg ?



Jeg har i tråden (-ene!) vedr. Byggeteknik-gruppen spurgt til hvordan forum egentlig ledes, men fik aldrig et svar. Mit indtryk er, at det Allan himself som leder - men jeg aner det ikke.



Det forekommer mig lidt absurd, hvis hele bestyrelsen skal rådføres vedr. fx oprettelsen af en gruppe a la Byggeteknik - og tak for den iøvrigt :) - eller Fox'es nye forslag ang. statistik-visualisering.



Jeg tænker mig, at I ikke alle er IT-udviklere eller "super-brugere" i bestyrelsen og ganske givet har fokus på andet end lige forum og at det måske kunne smidiggøre ledelsen af forum (?), hvis man knyttede et team af "eksperter" til bestyrelsen? Et team, som er interesserede i udviklingen af forum, som har teknisk indsigt og som I selvfølgelig har tillid til. Et forslag herfra er, at knytte Hr. Fox til gruppen - har udvist initiativ og er IT-udvikler af profession.





Ledelse: Forum-gruppe?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire