Ombygning af FrSky ER9x til 16 kanaler

mardi 16 décembre 2014

Hej. Jeg sidder og søger information på nettet omkring udvidelse af min fine Turnigy ER9X senders antal af kanaler. Det er lykkedes mig at finde en del information om hvordan man kan bygge to moduler i senderen, og lade det ene køre over lærer/elevstikket. Dernæst skal senderen blot fortælles at den nu kan køre med op til 16 kanaler, og at de første 8 kører via lærer/elevstikket, og de andre kører via det andet indbyggede modul. Så skal de to moduler blot bindes til hver deres modtager, og vupti, så skulle man kunne flyve en model der kræver over 8 kanaler.

Ja - jeg ved godt at jeg jo bare kan købe en FrSKY Taranis sender med X8R modtagere med S-Bus osv. men så står jeg bare med en fin sender som samler støv, trods det den er i stand til at håndtere lige så mange kanaler som en Taranis. Er der nogen her på forum der har erfaringer med ovennævnte?

De fleste skriver at de bruger to forskellige FrSKY moduler, men jeg kan ikke forstå hvorfor man ikke kan bruge to ens moduler. Det vil jo blot svare til at du står ved siden af en kammerat med en identisk sender og flyver din model. Det er jo ikke noget problem med deres frekvenshoppende system.

Håber på seriøse svar. Hvis du ikke har noget seriøst at bidrage med, så lad venligst være :)





Ombygning af FrSky ER9x til 16 kanaler

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire