Regler for brug af radiofrekvenser for dummies!

mercredi 7 janvier 2015

Hey guys,

jeg har nu læst mig frem og tilbage i frekvenslovgivningen og har haft fat i erhvervsstyrelsen under deres frekvens "afdeling".

Jeg kan simpelthen ikke lige overskud mulighederne og hvilke certifikater der kan godkende hvad..

Jeg er ved at bygge en multirotor på lige knap 15 kg til kommercielle formål og har radio sender på 2.4GHz og vil have FPV og kamera signaler fra dronen.

Hvilke frekvenser skal jeg køre hvad på, som har en rækkevidde der stadig kan godkendes uden nogen form for tilladelse og er der en tilladelse der kan give mig et større tækkevidde? Det noget med at 25 mW er godkendt, men 200-400 og 600 mW ikke er??

Kan man med en frekvenstilladelse komme op på de 200 og 400 mW?





Regler for brug af radiofrekvenser for dummies!

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire